23. 11. 2018

Martin Malík v nové roli 2. viceprezidenta Marketingové komise UEFA

Předseda VV FAČR Martin Malík se vrátil ze svého prvního zasedání v nové roli 2. viceprezidenta Marketingové komise UEFA (UEFA Marketing Advisory Committe). Na programu byla v Nyonu celá řada důležitých bodů, ke kterým si řekl své právě i český zástupce skupiny, kterou vede francouzská členka VV UEFA Florence Hardouin.

„Byl jsem překvapen absolutní otevřeností, se kterou vedení i členové marketingové komise řešili témata, která jednotlivé národní asociace trápí,“ konstatoval po svém návratu ve čtvrtek večer Malík.

V Nyonu došlo na celou řadu důležitých bodů, od strategického plánu a popularizace ženského fotbalu, přes myšlenku vzniku národních týmů ve světě herního eFotbalu, až po marketingovou strategii blížícího se ME 2020 nebo strategický plán UEFA pro léta 2019 - 2024.

„Strategický plán UEFA do roku 2024 je velkým tématem, který v naší komisi řešíme samozřejmě z marketingového pohledu a jeho zásadní strategické pilíře se budou probírat i během losu kvalifikace ME 2020 v Dublinu na začátku prosince. Co se týká blížícího se turnaje v roce 2020 tak se v tuto chvíli už řeší takové věci, jakými jsou znělka a maskot šampionátu, výroba a příprava jednotlivých typů merchandisingu, nebo plánovaná Trophy Tour po 12 účastnických městech šampionátu,“ prozrazuje konkrétní detaily související se šampionátem, který odstartuje 12. června 2020, Malík.

Zástupci Marketingové komise UEFA, včetně svého českého 2. viceprezidenta, se na svém zasedání v Nyonu zároveň dohodli, že se budou scházet častěji, než tomu bylo do této doby zvykem. Další jednání je tak společně čeká už na jaře 2019.